12 mars <3

Betyder 3 månader kvar till studenten! Hur underbart är inte de då?

Igår var jag med Jenny hela långa dagen! Så bra att hon är min personliga väckarklocka. Hon ringer mig på morgonen då hon tycker att de är dags för mig att gå upp!

Igår så gjorde vi iordning massa i hennes kök. Var äveb och kollade på tapeter på två olika ställen. Köpte färg och spckel och grejs också! Dom börjar få de fint hemma hos sig även om de är massa kvar att göra. Men de kommer bli najs! Sedan åt vi på max fy oss :O Men gott var de. Så från 11 till halv 10 typ grejades de på för fullt.

Är hemma hos dom nu också! Idag har vi målat deras hall så nu är den klar. Dom ska snart åka och hämta sin nya soffa, vet inte om ja ska följa med eller inte än bara! Vi får se.

Har ju en massa att plugga men den orkar jag inte :( Blää de är så otroligt tråkigt.

Men men. Ja skriver ikväll igen!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och i morgon ska jag måla valvet gråååått =D

2009-03-11 @ 20:43:01
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0