Fredag + Lördag

Igår så var de en stressig dag vill ja lova. Hade video i någon timma sedan var de en idiot som gjorde en grundinställning på min mobil så att ALLT på hela mobilen försvann. De värsta var ju helt klart alla nummer som man hade men men. Jag börjar få tillbaka endel. Sedan var de bort till responstryck och gjorde klart vårat projektarbete och fan så snyggt det blev. Sedan hade jag graf och de va självklart lika drygt som vanligt...

Efter de hämta ja iaf min A så åkte vi hem till mig och jag fick äntligen tid till att äta första gången denna dagen. De va riktigt gott kan jag lova. Sedan körde jag Raaban&Recca fan va mö saker dom hade med sig... Efter en stund ville inte ja köra mer så då tog Robbin över mycket najs första gången jag satt bak i min egna bil ;)

Sedan åkte jag och A hem och hade mys å sov.

Nu ska ja hoppa in i duschen och sedan köra mamma till gbg. Får  se om man kanske ska träffa Sandra sedan om hon hinner :) Annars blir det väl hem till syss =)

Nepp nu ska ja pussas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0