Fullt hus...

Massa folk här nu vattnet till huset gick sönder igår så inget vatten finns de ngn stanns. Jobbigt värre. Vågar inte ens tänka på hur mycket folk som varit här och grejjat. Nu håller mamma + 2 till på att grejar ute med vattnet sedan är mormor & Amelie här också. De finns så mkt att göra. Blä känner mig elak som inte hjälper till.
Men efter att babe åkte hem idag så kom huvudvärken och febern tillbaka. Jobbigt. Ligger i soffan och kollar tre kronor iaf. 70 avsnitt är avklarade! Naajs. Bara 50 kvar eller nått.

Ne fan va tråkigt inlägg. Men ja saknar Alex redan :O

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hej gumman.



Nja jag var väl lite överkänslig den kvällen.. Plus att flera negativa moment dök upp samma kväll.. Det blev lite mycket.. Och det som jag reagerade värst på, verkar som att det löser sig :)



KRAM

Sandra

2009-03-29 @ 23:45:43
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Michii

Bara för du har 72 dagar kvar till studenten, Jag bara bara 70 . . Vilket betyder att Jag går ut på onsdagen och du på fredagen! Ha! <3

2009-03-31 @ 09:10:12
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0