Gooood morgon <3

Jaha inte mycket sömn denna natten  vill jag lova inte kunnat sova :( Så jobbigt är de men men.

Fick byta stav i tungan imorse aj aj vad ont staven gjorde som jag fick av Jenny! :'( Men eftersom jag bytte hemms hos Jenny så ligger självklart min andra "vanliga" stav där. Så nu har man den allra första man fick när man piercade sig, och den är fan 18 mm och den är aldeles för lång. Men vad ska man göra. Gå från 12mm och nu 18mm ni kan tänka er själva vilken skillnad. Konstigt känns de och de ska bli kul och se hur många gånger jag kommer bita i staven idag! AAAAJ!

Idag funderar jag på att köpa lite bilsaker som behövs till min bil, så lilla jag ska in i en såndär konstig butik och se ut som ett frågetecken! Moaha me like.

Och det blir inget Halmstad nästa helg :( Nightprodder aka B Hampus kunde inte längre och de är enbart suck på de!

Så vad ska jag göra ist nu? =/

Ne nu ska ja sminka mig sen borsta tänderna och efter de möta Camilla sen var de skola!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Det ska du vara ;)



Vart va ni i gbg då? :)



Vart hade du köpt din telefon då?. JÄVLA skit telefoneR!

2009-03-02 @ 14:25:12
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Jaha ok, där ute...



Aha jag köpte min via nätet också.. men av ett skitdåligt företag.. TeleDirekt.. KÖP ALDRIG därifrån..

2009-03-02 @ 16:23:44
URL: http://sandragee.blogspot.com.
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har, hur får du din blogg så fin?

2009-03-02 @ 16:52:18
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0