Göteborg <3

Blev en stressig eftermiddag vill jag lova. Helt sjukt. Skjutsa A till Kristineberg sedan åkte ja å mammsen till gbg. Lämnade av henne vid Liseberg sedan åkte ja till min pappa och hälsa på lite. Satt och pluggade i ca 2 timmar, skrivit på rapporten så den börjar bli grymt bra nu! Halva är klar ;) Sedan blec de god tacograttäng "stavning"? Sedan var ja å hämta syss och Sara vid biopalatset sedan blev de godis och film som gällde. Skulle ju träffat Sandra också :( Förlåt att ja inte hörde av mig =(

Sedan skulle ja hämta mamma vid 1 igen men innan jag hittade rätt. Haha fyyyy de va fan svårt men till nästa gång kan jag iaf (hoppas jag)!

Nu ligger jag iaf i sängen och pratar med min A. Ska nog sova snart och imon ska ja städa och tvätta min frallybil :) Så den blir fin och även plugga lite. Även ta en kaffe hos morbror i den nya lägenheten kanske? :) Sedan hoppas jag på att sova ute i Säääändared =)

Jag & världens bästa mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0