Jag är bäst helt klart utan tvekan!

Precis kommit hem från skolan och fått i mig lite mat. Hade möte vid halv 9 idag å sedan var det dags för redovisningar! Bra jävla nervöst var de. 13.10 stog klockan på när det var dags för våran tur. De gick bra måste jag säga och jag är helt klart nöjd! Efter alla redovisningar gick man ner till caféterian och där hade varje inriktning fått en egen tårta. Trycks tårta var svart och as ball! Ska lägga ut kort på den sedan =)

Efter de åkte ja till knalleland å träffa Alex & Pato gick runt med dom lite såååå tråkigt hatar knalleland. Men fick ju iaf träffa A :)

Nu är ja hemma och är sååå otroligt rastlös. Mamma har satt på kaffe så hon ropar väl på mig snart! Men va ska ja göra sedan då? Någon som vill leka med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0