Leeeedig =)

Idag är jag ledig och det kan ju inte bli mycket bättre än så va? Jag har iofs tänkt att jag ska skriva en inlämning och mejla in den så kan man stryka en sak på den långa långa listan på saker som måste göras! Vi får väl se hur det blir, känner jag mig själv rätt så kommer jag inte göra den ändå =/

Men vad ska man hitta på för roligt idag då? Jag vill hitta på något superduper kul men vad är det?

Igår var det iaf lugnt satt hemma hela kvällen och pratade med Dennis kände inte för att göra ngt annat heller tillslut så de va helt okej :)

Sedan måste man ju nästan planera livet vad som händer efter studenten! Och jag har sökt jobb! LÅÅÅNGT från Borås :) Moaha! Men ja hinner säkert ändra mig 100 gånger till om den saken!

Ne nu ska ja äta frukost =)

Kommentarer
Postat av: Johanna/stAig

skönt med ledighet =)

2009-03-03 @ 14:43:19
URL: http://vahva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0