Måndag <3

Måndag idag men de gör väl inte mig något eftersom att jag är ledig =) Så underbart så! Ska snart åka in till stan och sedan hjälpa Jenny lite hade jag tänkt. Jag är redo att åka redan haha, inte ofta jag är snabb :) Men ja vakna på ett äckligt sätt idag. Hör hur någon går runt på nedervåningen och håller på sedan att personen går upp från trappan, äckligt jag som ska vara själv hemma! Smyger ut ur mitt rum och möts utav min bror. Fy fan va rädd jag var :( Och han bara skratta åt mig...

Men men helgen var ju iaf lugn. I lördags kom Jenny hit för att hon skulle dricka kaffe vid 9 tiden men de blev att vi va med varandra hela kvällen :) Körde lute folk och käkade å så där sen hämta ja mammsen vid krogen 2 och då fick jag ÄNTLIGEN åka hem å sova  :)

Igår va de depp dag, jag låg i soffan heeeela dagen och latade mig. Jag har inget liv :P Va inne i stan en snabb sväng med iofs men de räknas inte.

Ne nu ska ja ut och röka sedan fixa lite i min bil som ser ut som jag vet inte vad! Skyller på Raaban&Recca :D

Nee byebye ! <3

Sen e ja singel också :( bläääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0