Myshelg <3

Min baby kom till mig igår kväll de blev en massa massa godis chips och film på de :) En massa pussandes med som vanligt. Sedan ladda vi ner lite bra program som vi kolla på långt in på natten! Och efter de ännu mera mys. Jag har haft tur som hittat en sådan underbar pojkvän.

Idag har de vart lugnt spelat tvspel med jimmy och alexander förlora väl ändå mest ;) Massa skratt. Och jag förstår inte att de kan vara så kul att se på när folk pussas.

Baby åkte hem för en stund sedan så nu är de verkligen tomt här. Men han ska nog sova hos mig imon igen :)

Kanske åka till Jenny sedan med :) Längesen jag träffa henne nu :(

Våran kärlek klarar allt älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0