Projektredovisning!

Vilket roligt ord va? Eller inte. Ligger i sängen och snurrar runt. Kan inte sova och är äckligt nervös för redovisningen imorgon. Hur ska detta gå??? Usch, borde sova, kan inte sova + att ja känner mig så elak! Fan hoppas de löste sig :(

Och Jenny du ringde aldrig upp? vaaaarför ;) Eller nee ja vill inte veta varför  ;) Ring imorgon ist!

Sedan känns min säng så stor, för stor att sova i ensam. Inte van och vill inte bli. De borde ligga någon bredvid mig, han som ska ligga där är inte här dålig stil kan man kanske tycka. Men jag vet att jag är i hans tankar! De ni...

Nee snurra lite till i sängen och vrida sig å sånt så kanske han där gubben som kastar sand i ögonen kommer snart, han får gärna ta med sig lugnande också! Neeeeervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0