Sjuuuuk.

Mår ännu sämre idag än va ja gjorde igår så de är sjukt jobbigt. Men inte mycket att göra åt saken knaprar alvedon och halstabletter nu. Men min mamma är iaf bäst i hela välrden. Hon skicka sms innan

Mamma : Hur mår du idag? Bättre hoppas jag. Annars får väl du och Alexander krypa ner i samma säng och krya på varandra.
Svar : Ne ja mår ännu sämre så är hemma idag. Sitter med mössa å halsduk täcke och kudde i soffan och kollar tre kronor. Fy fan.
Mamma : Krya på dej. Du kan väl sätta på kaffe 12.25 så kan jag köpa lite glass för de måste man ha när man är sjuk.

Wiie lite gulligt vare allt :D

Ne nu ska ja fortsätta kolla. Måste till stan idag med suuuuck. Orkar inte men fan, de är ett måste.

Saknar min Alexander en massa med. Han är så sjukt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0