Underbara dag!

Mitt liv leker och jag är gladast i hela världen tro mig :) Längesen ja mådde så bra som jag gör nu!

Har ju vart på möte idag som sagt och de gick sjukt bra, har fått ett sommarjobb och även om de behövs folk efter somaren så ska ja få lite vik :)

Sedan åkte jag till Pato där min A var, var där en stund sedan åkte ja till skolan med världens huvudvärk men men!

Åkte hem å käka å sånt efter skolan så var min Jossan här också hon hade gjort goda pajjer mumms på de! =)
Men sen åkte ja till älsk igen! Får ju inte nog av honom. Ja längtar tills imon för då ska han sova hos mig. Älskar att få somna i hans famn! <3

Ringa på ett annat jobb imorgon också! Lite extra sådär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0