Underbart!

Jaa då har man iaf precis vaknat ja ska hoppa i ni duschen nu sen ska ja te stan å kika kläder och efter de blir de att äta på spice and rice =) Kicki får alltid som hon vill haha de gillar vi ;) Eller hur Ida! Ja tro de eller ej ja ska va med Puckobarnet idag =) Har inte vart med henne på över ett år så de ska bli najs faktiskt. Bara ja kommer in i den där duschen någon gång så ja kan åka moaha!

Igår gjorde jag inte ett skit, kul dag man hade va? Ja sa att ja skulle plugga gjorde jag det? Onej det orkade väl inte jag! Jag kollade lite på tre kronor åt tårta med Amelie & Jörgen Och ja inte mycket mer än så faktiskt.

Idag MÅSTE jag plugga iaf när ja kommer hem ifrån stan vare sig jag vill eller inte!

Och jag vill ifrån Borås nu nu nu ! Ja ska bo i Halmstad så enkelt är de! Jag kommer göra allt för att ja ska kunna flytta dit så fort som möjligt bara så ni vet!

Finns 1 sak ja kommer sakna med Borås och det är min Jenny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0