21 OKTOBER!

Ja tycker tiden går så sjukt fort, man hinner inte göra mycket. Speciellt inte dom dagarna man jobbar, man äter sover jobbar osv =) Men inte för att jag klagar på de. Jag älskar att jobba och igår skrev ja upp mig på massa extra tider inför nästa vecka. Så vi får väl se om ja kanske får några. Ja vill ju spara så mycket pengar nu å kunna köpa allt som jag vill ha. Men min säng jag har hittat är viktigast faktiskt för den är så grymt snygg <3

Är iaf uppe tidigt idag, inte likt mig då ja jobbar kväll ;) Men ja måste verkligen vända på mitt dygn. Och ja lyckas bara bättre å bättre.

Snart kommer Ida hit å håller mig lite sällskap tills jag börjar. De gillar vi, men nu blir det en smoke och sätta på lite kaffe.

Jag och Amanda flummar till det <3

Kommentarer
Postat av: johanna

aha okej, haha jag trodde du redan hade sett någon :D sorry jag missuppfattade det nog .. :)

2009-10-21 @ 12:23:16
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad är mest intressant att läsa i en blogg?

Vad fastnar du för?

Vad är mindre bra?

Och har du själv några tips på för och nackdelar på vad man kan skriva om?



SVARA GÄRNA!!! =D

2009-10-21 @ 17:23:05
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0