GÖTEBORG OCH LITE TILL!

Vaknade imorse utav att man chef ringde, fick en extra dag att jobba och inte tackar man nej till de =) Lite extra pengar och då kan ja spara mer till den dagen då jag flyttar hemifrån.
För om jag får som jag vill så ska inte jag bo när sommaren kommer tillbaka.
Då hoppas jag på ett bra jobb och en fin lägenhet!
Får gärna flytta in i mosters lägenhet vilket är snällt men man vill ju ändå ha lite eget.

Ska in till stan sedan i vilket fall som helst om ja orkar ta tag i mig själv snart.

Mamma är i Göteborg nu och hälsar på Gunnel. <3

Sedan ska man aldrig säga att man hatar en person man älskar, för vad som än händer och hur mycket man än bråkar så kan man aldrig hata en person som varit nummer 1. Det finns en jag alltid kommer älska vad som än händer & jag ljuger om ja säger att ja hatar den. Även om ja varit väldigt arg/ledsen & besviken på "den" så kommer den föralltid ha en plats i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Izabellah-

man är alltid nr 1 i någons ögon, första riktiga kärleken...

2009-10-15 @ 22:05:08
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0