LINUS DAG IDAG!

Idag är ingen vanlig dag för det är Linus födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Idag är de min bror som står i centrum han fyller hela 15 år. Mina små syskon börjar bli stora tiden går fort =)

Igår blev en lugn hemmakväll en sen natt i stan! Efter att kollat första delen av Idol åkte morbror å ja till Robin. Blev lite öl gammal musik som man lyssna på för 6-7 år sedan! Någon som kan gissa vad? ;) Sedan mat å efter de Tullen. Mycket trevlig kväll/natt låg väl i sängen vid halv 5 imorse.

Nu ska ja in i duschen å snygga till mig lite.. Ja ser ut som ett spöke. Tro mig..



Bror 15


Jag 15


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis till lilla Linus :D!

2009-10-17 @ 14:48:03
URL: http://hannalundqvistnittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0