SAMTALSÄMNEN VID KÖKSBORDET.

Precis ätit middag nu och ja kan lova att vi skrattat.

Malin sitter och skäller på mig för att ja slänger in massa skit i hennes rum. Malin plockar bara ihop allt i påsar som hon inte vill ha sen kastar mamma allt.

- Malin : Du har ju lagt en trasig mobil i mitt rum, tror du ja vill ha den?
- Jag : Men jag har inga trasiga mobiler!
- Mamma : Men en såndär blå orange har du väl haft?
- Jag : Ne verkligen inte...
- Linus : MEN DE ÄR JU FÖR HELVETE MIN!!! HAR DU SLÄNGT MIN MOBIL?
- Mamma : Ojdå..



- Jag : Malin ska inte du pierca dig snart?
- Mamma : Vart skulle hon piercia sig?
- Jag : I naveln?
- Mamma : Ne hon är för liten
- Jag : Linus ska inte du tattuera dig då?
- Linus : JOO! =)
- Mamma : Ne han är för liten!
- Jag : Men när jag var i Malins ålder pierca ju jag mig första gången och när ja gick i 8an tattuera ja mig. Dom ligger ju efter. Varför får jag göra massa saker men inte dom?
- Mamma : Men du är ju en försökskanin, du får göra allt sen vet jag vad dom andra får göra och inte. ;)

Lite fördelar finns de ju med att vara äldst ibland ;)

Jag och mina underbara syskon <3


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahaha , säger din mamma de? Ja då får de väl vara så för jag älskar din mamma :D

2009-10-07 @ 22:25:11
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Mari

Älskar Linus kommentar!!!

Tror du verkligen att Malin vill piercia sig?????

Älskar din blogg Kicki!!

2009-10-09 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0