TRO DET ELLER EJ!

Haft fullt upp nu sen i torsdags så inte hunnit skriva något här =)

Men i torsdags kväll blev de iaf helt wonderful! God mat go dricka bra film och världens bästa sällskap! Blev en sen natt. Tycker synd om .. som skulle upp tidigt på fredagen!

Igår var det en stressig men lika bra dag. Vaknade upp och ringde Jenny det första ja gjorde, de blev lunch i Knalleland sedan rally mellan alla rödljus och all trafik som borde varit hemma tycker jag! Sedan direkt till jobbet, hann inte hem emellan så hade väl inte dom bästa skorna haha men vad gör man inte för att hinna så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt <3
Fick jobba över endel igår också pga av vissa saker, hade väl inte jag räknat med direkt så blev stressa hem igen å in i duschen sen mot staden där .. vänta på mig jätte trött. ;) Kolla iaf lite film och pratade en massa.

Nu har ja iaf precis vaknat och ska snart börja jobba igen. Men det blir iaf goa pengar. Sedan ska ja tillbaka till .. Vet att jag kommer vara helt död imorgon när man ska upp till jobbet igen, men vad gör man inte för!

Nästa vecka jobbar jag bara lördag så antar att jag kommer befinna mig väldigt mycket i stan. Å då ska ja dra med Jennysen till knalleland all hennes lediga tid! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0