TVINGAD!

Vart en bra dag faktiskt, och ja har ju glömt säga att ja har namnsdag idag haha! SÄG GRATTIS NU! =)
Vart i stan en sväng och suttit ute i kylan och pratat sedan hem och käkat glass! Eller marängswish eller ja hur de nu stavas.

Nu är de msn som gäller ska spela lite snart är väl tanken. Men måste ju även nämna lilla Zonie =) Ska träffa han ngn dag nu i veckan och kolla in hans nya studio ;) Sjunga ska ja göra också, de vet han inte om iofs för de bestämde jag nu =) Men ni kan ju alltid kolla in hans myspace när ni ändå är i farten =) http://www.myspace.com/amboza



Kommentarer
Postat av: Amboza

afan lätt att du ska komma och spana min studio. och sjunga? de får vi se ;D nerå skoja.. klart du ska sjunga :p

2009-10-07 @ 23:26:50
URL: http://www.myspace.com/amboza
Postat av: Jennie | Beadelicious

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? ( Ps. Nu finns Hello Kitty som motiv med ! )

MVH Jennie

Postat av: Mari

Grattis i efter skott!1

2009-10-10 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0