Borde skämmas!

Inte haft tid att skriva blogg helt ärligt då de är så mycket jag gjort dom sista två dagarna!

I måndags var det jobb sedan fort hem duscha å käka sen till net on net och lämna in min skit telefon, tre underbara korta veckor kommer de att ta! Det stör mig! Men men. Sedan tog jag Ida & Assar en fika och hade mys =) Får vi göra om tycker jag! <3 Sedan donken och efter de Sjöbo och träffa Freddie och Robert, satt mest och tjöta massa skit =) Efter de hem till David och låg å prata om allt möjligt. Men mest om Respons och fy fan va ja saknar det stället, nästan s man får ta och hälsa på där en dag haha. Sedan hem efter de!

Igår var det också jobb sedan kom Ida hit, jag var bara arg igår skällde på allt som rörde sig och var grinig på allt. Sedan skulle min bil lagas trodde jag! Jag måste köpa nytt bränslefilter IGEN! Och lite annan skit till sedan får vi se om de kanske blir bättre. Däcken är även olagliga så får väl köpa nya inom snar framtid men världens bästa ska hjälpa mig <3 Sedan var ja bara hemma å deppa hela kvällen igår.

Idag är ja äntligen ledig ligger i sängen nu, vaknade nyss och nu väntar jag på Jenny =) Sedan ska ja hämta MR =)

Livet går fan bara upp och ner hela tiden.. Varför går allt sönder när man väl får pengar?


Å Niklas vet du va ;) Båda dina playlist funkar nu <3 Älskar din musik haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du, det har jag också undrat. Eller varför man har en satans bil?

2009-09-23 @ 15:26:00
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda Östman

Vilken grymt fin bild!

2009-09-23 @ 20:15:54
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0