De ska bli som innan <3

Vaknade hyffsat tidigt idag även fast det blev en lång natt! Satt och kolla film med mammsen då ja helt plötsligt får för mig att skicka iväg ett sms med en kaffe inbjudan ;)

Tiden gick sen rulla de in en bil på gården =P  Wiie va glad jag blev Jenny kom hit. Prata en massa precis som vi alltid gjort. Sedan fick hon snällt följa med mig och rösta då mamma tvingade mig. Jag å alla gubbar&tanter!
Sedan blev de mat på tårpilen TACOSALLAD! Så förbannat gott =) Sedan ännu mer prat! Känns bra att de känns precis som innan när man träffade henne. Underbart!

Nu sitter jag och spelar som alltid och är galet trött. Somnar snart känns de som. Var bjuden hem till Pierre men orkar verkligen inte det ida =(

Ta sig en kopp kaffe kanske ;) Och vem kommer hem imon ;)? Läääängtar ! <3


Kommentarer
Postat av: [Jenniiies Fotoblogg ]

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? :)

MVH Jennie

2009-09-22 @ 11:22:21
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0