En fartfylld dag!

Var riktigt trött imorse när ja vaknade men de var bara att dra sig upp och åka till jobbet. En goo dag. Har även fått förlängt 6 veckor till hur underbart är inte de =) Wiiie!

Efter jobbet åkte jag och hämta Anna och vi åkte till Viskastrand och storma Allan. Kul att träffa han igen men vi ska dit igen en onsdag tidigare eftermiddag bestämde vi =) Lite roligare då! Sedan kolla lite affärer i stan sedan god mat på Viskan och uppdatera varandra om vad som händer i våra liv. Myspys dag har det varit.

Med min bror får vi se vad som händer han kom hem från akuten tröttast! Han hade väldigt högt blodtryck och dom tog massa prover. Dom tror att det är.... Vill inte skriva ut det här innan jag vet säkert för det är väl inte så roligt precis. Vet inte om ja ska hoppas att han har det eller inte. De bästa är ju att dom kan bota det med en gång i så fall och han slipper mer prover osv men som sagt vi får se.

Imon är de dags att klippa sig =) Wiie

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

skönt att klippa sig! skulle jag med behöva..

Hur blir det då+? stor förändring??

2009-09-17 @ 12:06:17
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

okej, Kul!

2009-09-17 @ 12:17:24
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0