En otrolig resa!

Haft en soft dag idag som vanligt jobbat lite sedan har Jögge vart här en sväng. Vi satt nog i 20 minuter och tjöta om vem som skulle sätta på kaffe. Ingen ville så det sluta med att vi dela på arbetet han fixa vatten och jag kaffe sen var det klart ;)

Måste även tillägga att jag följer en otrolig resa. En nervositet i kroppen som kommer finnas där i måånga månader till! Jag älskar det. När tiden är mogen är det er tur att få reda på vad som händer. Mer än så säger jag inte! =)

Ikväll är det dags för årets idol ALLTID lika kul att se folk göra bort sig och självklart även att få se folk lyckas!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Klart vi kör på ridbyxor :) annars får du låna av mig eller ida :) Fy fan vad snygga vi kommer att vara.. :)

2009-09-08 @ 18:30:07
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0