Fullt upp!

Hinner ju knappt skriva blogg längre när jag är ute och flänger överallt. =)

Var ju iaf som sagt i gbg i lördags med Robbin & Markus. Patrik var även med =) Gick i massa affärer och Robbin fick mig att köpa en tröja jag aldrig skulel köpt om inte han va med, men ja gillar den. Blev en ny platttång med och den är bääääst! Sedan bara massa smått! Efter ett antal timmar i stan blev det Liseberg nice som fan =)
Rosa kaninöron och en kaninballong som vi gjorde sönder och lekte smurfar med film kommer sen ;) Robbin ska bara godkänna haha! Sedan fick dom snällt följa med hem till min syster en sväng. Måste ju säga grattis till henne med och hennes grupp till tredjeplatsen på danstävlingen i Tidaholm =) Hon är bäst och den finaste. Eller va säger du...? Tiiight haha! Lite kul!
Efter gbg åkte vi hem till Kim som hade fest stanna inte så länge men träffa lite folk man inte sett på ett tag så de va roligt =)

Igår var nog vi alla tre väldigt trötta. Hade huvudvärk hela dagen.. =( Körde Markus till stan iaf å sen hem å in i duschen och styrde upp kvällen som slutade på Sjöbo hos en mycket bra person =) Massa mys å film =)

Är tröttast idag och känns som ja börjar bli sjuk :( Vill inte, ja som vill till ... sen igen =) Men om man sover lite så kanske de löser sig =)

Bilder finns på Robbins och Marcus bdb. Raaban & Marcemanuel. Min också iofs men den är låst! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0