Heelg <3

Kom hem från jobbet för en stund sedan! Haha jag kanske är sjuk, men jag älskar att jobba. Kanske är för att jag trivs så otroligt mycket! Världens bästa arbetskamrater också! Men tråkigt nog jobbar jag bara denna månaden ut =(

Igår fick jag iaf för mig att sova tidigt, JO TJEEENNNNA! Så blev de inte, låg i sängen och kunde inte somna. Smsa massa med * Sen ringde Johan så snacka med han en stund sen försökte ja somna igen men njaa. Och inte trött imorse heller. Kände mig lite otrevlig mot Johan iofs då han var snäll och skulle väcka mig =/

Ikväll händer vad? Knäcka en kanske ;) Mumma <3

Nu är ja iaf ledig hela helgen och jobbar först på måndag! Wonderful =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0