Hemma igen!

Kom precis hem igen, det första mamma säger är;
- Hej, det är jag som är din mamma och du bor här. Kommer du ihåg mig?

Undra om hon kanske har saknat mig lite? ;) Igår var det en såndär slö dag som sagt! Sov länge och sedan åkte jag cross, jag körde inte för sånt där kan inte jag utan fick åka med =) As gött väder så de var nice. Sedan vääärldens godaste mat och sen var det påfyllning av nikotin och chips som gällde. =)
Kolla idol och sedan har jag nog inte sett en så glad människa som igår, men det har ju med min resa som jag följer att göra. =)

Kolla även Anaconda 4, det var ingen bra film alls. Ormen var sjukt ful och man blev inte rädd en ända gång.. Hmm de skulle va en skräckfilm ;) Men ändå kolla vi på den två gånger haha. Blev väckt av en ringande telefon idag suck. Somna om och blev väckt av telefonen igen.. Så kan de vara! Någon blev ju glad iaf!

Nu är det snart dags att börja min helg som kommer bestå av mer än 24 timmars jobbande.. Goa pengar!

Är även med i en röstning om veckans blogg! Vore mega gulligt om ni gick in på denna sidan http://earthangel.blogg.se/2009/september/15st-som.html och röstade på mig! Jag är nummer 6! Tack på förhand! <3

Kommentarer
Postat av: Izabellah-

Done it ^^, Nr 6 <3

2009-09-12 @ 16:41:59
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0