Klippt mig!

Det blev en sen kväll igår då jag och Robbin satt och spela en massa, jag vann mer än vanligt och Robbin blev bara argare och argare! Men sen vände de totalt och jag blev utklassad.. =(

Pierre var även hos mig och tog en cigg och snacka lite som vi alltid gör.

Sedan blev de att åka iväg. Ger mig alltid ut på nätterna haha ;)

Idag har jag iaf klippt mig, och jag är mer än nöjd som vanligt =) Inte jätte stor skillnad men betydligt mycket bättre än innan, luggen åker av mer och mer för varje gång också men de gillar jag =) Måste ju ha lite frisyr på håret!
Har även fått massa tipps på hur håret håller sig bättre. Bra att veta saker när ja nu ska försäka få långt hår.

Snart är det jobb för min del. Eller jaa.. om 2 timmar ca.

Längtar tills vi ska åka till Göteborg med.. Massa saker som ska införskaffas. Ny platttång en hel hög med kläder och ny manikyr och smink =)

Ida är du ledig den 26e ;)?

Sedan har jag och mamma bestämmt oss IGEN för att sluta röka. Så från och med imorgon får vi se hur det går. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Izabellah-

26/9 min fodelsedag :$ hoppas ni kommer ! jag vill jag vill jag vill! om det e det du menar .. fortstas du ar ju overallt o ingenstans.. hoppas haret blev super men du e ju alltid schnygging nr 1.. lycka till med att sluta roka.. haller mina bada tummar for dig o mamsen.. halsa henne det hihi puss sockersooot

2009-09-17 @ 16:21:59
URL: http://izabellak.blogspot.com/
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har frågestund på min blogg nu så snääälla kan du fråga någonting?? (du är välkommen att fråga flera saker om du vill :D)

Tack!

2009-09-17 @ 18:12:07
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0