Liiite arg!

Bilen är sönder, jag har lärt mig köra cross och jag tror att jag blivit en magiger som kan ställa saker i luften. Det är min dag väääldigt kortfattad! (än så länge)

Har iaf jobbat, märkte på vägen hem att de var något konstigt med min bil men tänkte inte mycket mer på de. Slöa en stund sedan lärde lillebror mig att köra cross. Jag körde iofs en liten men man måste ju ändå växla å allt sånt. Tog en paus hos grannen och snacka lite sen körde vi ännu mer. Så över en timma var vi ute å lekte av oss. Och shiiit va kul det är! Måste köpa en egen när jag är bättre ;)

Sedan sitter jag i soffan är allmänt stressad och har precis duschat med en tallrik mat ris & kyckling för att va exakt. Ska ställa ifrån mig tallriken på bordet utan och titta! BRA KICKI! "Ställer" tallrikeni luften. Ris överallt jätte roligt..

Men jag är tillslut redo för att åka till tårpilen och inhandla nikotin och chips. Ovanligt va ;) ? Tedden skrämmer livet ur mig och står å tjötar med han å Mellblad en stund. Sedan skrämmer Jennie & Daniel mig på precis samma sätt.. Ska sätta mig i bilen och åka iväg efter ytterligare lite tjöt. Då händer det! Bilen vägrar starta.. Daniel och Ted kollar lite men hittar absolut inte felet.. ARG som faan är jag, men Jennie körde mig då till Jörgen så nu kör ja 740 :(

Mitt liv lekte nyss men alltvänder.. Så är det alltid. Film nu och en kall öl. Det är jag värd. Mina chips är redan påbörjade!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mjo, nu kör vi båda volvo istället. Intressant.....

2009-09-14 @ 00:30:49
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0