Michelle Ragnarsson ♥

 

Denna underbara flicka får bli personen ja ska skriva lite om idag.

Har väl kännt henne i ca 1 år nu och mer ska det bli. Träffades genom en gemensam "vän" Stefan, första gången vi träffades själva var när vi tog våran fika på Viskan de klicka direkt och vi prata om allt mellan himmel och jord. Även fast vi inte hunnit träffats så mycket pga av att hon bodde i Kalmar under den tiden hon va i Borås som mest så har vi hunnit med mycket sjuka saker.

Haft en riktigt nice discobowlingskväll vart inne på krogar vi inte "fått" besöka. Även vart på en kryssning som var något bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv och så mycket skratt. Inte för att vi egentligen fick va på den heller men ändå ;)

Massa telefonsamtal och minnen. Saknar dig mycket Micha. Du får komma ner från Norrland och din kärlek snart och va hos mig tycker jag ;) Så vi kan göra lika galna saker som bara vi kan.

Har MASSA saker att berätta för dig snuttan <3


Kommentarer
Postat av: Linda =)

Låter härligt, det är ju sådana människor man vill ha omkring sig =)

2009-09-15 @ 18:19:20
URL: http://liindamariiah.blogg.se/
Postat av: Michii

Är inte dåligt full på den bilden, herregud :D

2009-09-16 @ 13:19:43
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0