Niklas Johansson ♥

Tänkte faktiskt skriva lite om alla mina vänner och om vilka dom är! Så börjar skriva om den som är mest saknad just nu ♥

Niklas Johansson



Namnet på denna underbara person är Niklas "Alvi" Johansson. Han fyller snart 22 och bor ibland långt härifrån och ibland närmare. De vill säga Urshult/Mölnlycke. I över 3 år har han funnits med i mitt liv och personligen så är han verkligen den finaste människan på denna jord. Vi träffas inte varje dag inte heller varje månad utan bara ett fåtal gånger på ett år. Men när vi väl ses så är det som att vi umgåtts varje dag.
Finns många härliga minnen, speciellt första gången då vi sågs. Hans pappa börjar fråga ut mig om cs, jag står som ett frågetecken och fattar inte ett skit. Han tror det är genom cs vi lärt känna varandra men så fel han hade. Blev lite svettigt där ett tag men vi har skrattat åt det mycket efteråt.
Vi kan även vara som katt och hund och inte gå ihop alls. Så var det sist när han var här i våras. När jag var vaken sov han och tvärtom, tur var väl det. Annars hade väl vi haft ihjäl varandra.
Och Sandra han tycker du är heeet ;)

Niklas jag älskar dig tills mitt hjärta slutar slå ♥
forever and ever babe


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Vilken fin grej Kicki! En intressant grej att blogga om ;) Ska bli kul att läsa om varje vän du lägger upp =)



Jag het? hihi jasså :)



PUSS

2009-09-08 @ 21:28:56
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Va duktig Robin är! Han är allt lite snäll ibland ändå ;) hehe..

Va kul att du tycker om låten! Ja många säger exakt som dig, att den blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den! Den är iaf ingen sådan som man lätt tröttnar på..! :)



Tack gumman.. Men det finns inget att hänga i granen ännu... :/



Javisst låter kanon.. hör av er några dagar eller någon vecka innan angående gbg besöket så ska vi nog kunna lösa det! =)



Puss

2009-09-08 @ 21:44:06
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Victor

Självklart ;) Massa skojsiga saker :D !

2009-09-08 @ 22:27:49
URL: http://vicka.blogg.se/
Postat av: NinaÅ

nu har du chansen att vara med i veckans blogg i min blogg, det enda du behöver göra är att klicka in på min blogg: http://earthangel.blogg.se

och skriva att du vill delta!

tack på förhand!<3

2009-09-08 @ 23:35:22
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Alvi

Tack bebe ;)

Tycker detsamma om dig!

saknar dig här nere.

kom o hälsa på mig snart :) ta med dig "YOU KNOW WHO";) haha! <3

2009-09-09 @ 16:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0