Ohlala ;)

Vaknade upp hos ... idag och bara softa fick äntligen sova ut och bara ta de lugnt. Men sedan ticka klockan på ganska så fort så de var plattan i mattan hem och käka sedan direkt till jobbet =) Haft de nice som fan måste jag säga eftersom ja jobbat med Sara =) Massa konstiga sms har kommit under kvällen också haha. Va ska man säga? Skaffa dig ett liv =)

Fick tom sluta tidigare idag bara för att jag skulle hinna till city och köpa hårfärg haha, mycket snällt. Annars hade jag aldrig hunnit eftersom ja va där 5 min innan de stängde =) Sedan färgat håret på mr. De blev niiice =) Ska lägga ut bild sen =)

Nu ska ja kolla idol och sedan somna =) Om de inte blir ngn film också vill säga! Det är sånt man märker =)

Fullt upp som vanligt. Och konstigt nog saknar jag dig :( Vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0