Seriöst?

Haft en kanon dag! Jobbat lite över 7 timmar sedan direkt hem till Jennie och snacka lite och skulle kolla hur det gick med min bil. Slutade med att den ska lagas på tisdag då problemet blivit värre. Men skit i de nu!

Blev kaffe och pizza hemma hos Jennie sedan gick vi + Daniel och Jennies bror Pierre hem till mig och våldgästa mamma. Pierre fixa spotify på min dator! TUSEN TACK! Underbart.
När det bara var jag och Jennie vakna så börja vi prata seriösa saker och jag säger bara SHIT! Att folk orkar?

Som många redan vet har jag svårt att gå ihop med tjejer för jag orkar inte med deras jävla skitsnack. Men iaf jag har Ida i mitt liv och Jennie mer behöver jag inte sen har jag självklart alla mina killkompisar som jag är med massor. Sedan att folk väljer att missförstå det är inte mitt problem..

Men jag har mina vänner och jag har den jag tycker om! Ida, Niclas, Robbin, Bella, Niklas, David, Pierre, Jennie, Oscar, Johan, Henke osv.. ENBART VÄNNER! FATTA era tröga jävlar! Har inte ni vänner?
Sedan personen som mitt hjärta slår lite extra för.. Han vet ni inte vem de är och kommer inte få reda på heller!

Men sluta med allt jävla snack! ALLT kommer fram tillslut. Jag har ärliga vänner, det kanske inte ni har men de är ju inte mitt problem!

Jag & Robbin. Vänner, vänner, vänner. <3



Kommentarer
Postat av: Alex

Alltså, du är patetisk. Dina "killkompisar" är inte dina kompisar. Fråga dem vad dem tycker innan du ger dina kärleksförklaringar

2009-09-20 @ 01:39:44
Postat av: Lotta

Fin och intressant blogg du har!

Vad sägs om att lägg till varandra på bloglovin?

Hi hi

2009-09-20 @ 16:21:00
URL: http://liselotterydh.blogg.se/
Postat av: izabellah

SO MUCH LOVE 4 you my kickiluttantuttan <3<3<3

2009-09-20 @ 17:19:44
URL: http://izabellak.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vilket fint kort :)

2009-09-20 @ 17:24:38
Postat av: Sandra Gee

Helt rätt... Vissa tjejer kan inte umgås med kilalr utan att bli kära.. de förstår inte det där.. jag ahr själv i stort sätt BARA umgåtts med killar i min uppväxt! Bara som vänner.. Stå på dig och skit i vad andra säger o tror.. Folk trodde jag va en hora i högstadiet.. bara för att jag bara va med killar..

Eeeeh fast ändå visste dom att jag va oskuld och inte höll på med killarna?! hehe.. det va jobbigt då.. men jag ahr lärt mig att skita i vad andra tror o säger.. Jag och mina vänenr och nära och kära vet hurdan jag är och det är det som betyder något :)



KRAM

2009-09-23 @ 12:16:10
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0