Sjukhuset!

Dagen har varit.. Hmm ja väldigt blandad. Min mellersta bror har haft ont precis överallt idag och tillslut orkade han inte mer så mamma och han åkte in till akuten. Så hoppas det inte är något allvarligt. Han har ju varken kunnat sitta stå eller ligga utan att han skrikit. =(

Försökte natta Jimmy också de gick sådär, han blev arg och la sig i sängen med kläderna på.. Hmm inte bra.

Och Linus ska väl vara glad att han kom hem ifrån crossträningen, för när dom lastat av allt här hemma så gick Peters bil sönder. Sjuukt vad allas bilar bara går sönder hela tiden.

Jag har iaf tillbringat kvällen framför tvn och datorn. Kollar idol och kändisdjungel och spelat yatzy med Robbin haha. Kul liv..

Nu ska ja ta en cigg lägga mig i sängen med telefonen bredvid mig (OM mamma skulle ringa) och försöka få mig lite sömn!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Va tråkigt att höra hjärtat :(

Hoppas att det inte är något allvarligt! Se nu till att sova så gott så håller jag tummarna åt dig att din bror och mamma kommer hem snart och mår bra*



KRAAM

2009-09-15 @ 23:54:09
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Izabellah-

hoppas det inte e nagot allvarligt.. sakanr dig kickiluttantuttan

2009-09-16 @ 05:37:21
URL: http://izabellak.blogspot.com/
Postat av: Jossan

Snuttan, hur gick de för dom? Bra hoppas jag :( Jobbigt :(

2009-09-16 @ 07:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0