Underbart <3

Blev en bra dag igår och en underbar kväll.

Blev att först åka å köpa färg till Robbins hår sedan plocka upp lill Krefors sedan åka hem till mig. Robbins hår blev fiint och du passar bättre i kort hår ;)

Sedan plocka vi upp någon tjej och Robbin körde oss till Hedared. Blev en bra kväll med Assar, dansa och prata massvis. Sedan att ja inte blev allt för omtyckt på ett ställe är ju inte mitt fel ;) Men kul hade jag. Kom väl hem föör tidigt egentligen men vad ska man göra?

Nu ska ja iaf hoppa in i duschen hade jag tänkt och hoppas att Robbin vaknar till liv och kommer hit snart så ja kan ta mig någonstanns igen!

Hmm bio ikväll? Ja vill se BECK! Ringa Ida och kolla hur hon mår dirr ;)

För övrigt har jag världens bästa låt på hjärnan. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0