Wonderful ♥

Livet fortsätter leka och allt blir fan bara bättre och bättre. Helt magiskt är de!

Kolla självklart IDOL igår och jag älskar det. Det är de ända programmet som jag följer och de kommer jag ju då även självklart följa iår ;) Vid halv 10 tiden så kom Pierre hit. Satt ute och tog några cigg och prata! Han är snäll =)

Sedan blev de chips å fanta å musik. HITMAKER!

Kom precis hem nu och skulle lagat mat till mina minsta bröder. Men dom är ju snabbare än blixten, nu sitter dom med varsin macka i käfften och kollar Tarzan. Hopp a men ja får väl läga mat ändå, hoppas dom äter liiite iaf!

Senare kommer en person hit, en person som ja aa vad ska man säga (inga kommentarer). För nästan exakt ett år sedan umgicks vi, i början av sommaren umgicks vi och nu ska vi börja umgås igen. Vet inte riktigt vad som ska bli anorlunda denna gången, kommer bli som vanligt.. Men aja skit samma!

Efter de blir de en repris från igår kväll. Lite mer dricka bara å lite mer musik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0