10 MARS 2010 - NU SKA DET ÄNDRAS!

Hade en toppen dag igår också, fixa och dona här hemma sedan begav jag mig till Jenny där det bjöds på kaffe. Riktigt trevligt. =)

Sedan hem och fixa lite till och vänta på älsklingen , och jag lovar er.. Vilken snygging som kom hem =) Grr, han är så läcker min sambo!

Sedan är jag trött på folk som gnäller men aldrig gör något åt saker och ting. Och besviken är jag också..
Men på grund av detta nu så har jag fått nya krafter, nu jävlar!!!

Mitt mål är till den 1 juni. Jag SKA lyckas. Vad jag menar får ni veta då ;) Men nu så de ta mig fan hända saker här.
Tur att jag har familj och vänner som stöttar mig =)

Idag får vi se om det blir en trip till en annan vän. Ska ringa och höra efter lite senare. Men ikväll ska jag iaf åka till min mamma. Punkt slut ;)


Så gammal bild haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0