4 MARS 2010

Har funderat på detta med blogg ett bra tag nu, om man verkligen ska skriva blogg eller låta bli.
Helt ärligt så saknar jag att skriva blogg men ändå så känns de inte som folk ska veta allt man gör hela tiden.
Visst ja kan välja själv vad ja ska skriva och undvika det jag inte vill att någon skall veta men ändå?
Jag har inte bestämt mig än för hur det kommer att bli med min blogg, fortfarande ett stort frågetecken!

Men visst är det underbart att vakna upp av att solen lyser? Sätta sig och ta en cigg och känna hur det bränner på kroppen utav värmen! Å det är så underbart. Bättre start på dagen finns inte. Bara hålla tummarna på att snön försvinner snart också så att vi får lite vår i vårat avlånga land.

Idag kommer bli en lugn dag, ska göra fint här hemma och ikväll blir det kalas för Amelie som fyller år. Kanske att man ska orka ta sig något varv runt Ramnasjön också? Lovar absolut inget, då jag är en utav dom lataste..

Men iaf god morgon på er och hoppas att eran dag kommer bli lika bra som min!


Kommentarer
Postat av: izabellah-

HALLELUJAAAAAA!" detta måste ju skrivas upp i historia boooken DU HAR BLOGGAT hahah det var inte igår!!!!

<3

2010-03-04 @ 22:14:26
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0