5 MARS 2010

Ny dag nya möjligheter!

Varför vaknar man alltid så tidigt när man inte behöver gå upp? Det stör mig, kunde ha en go sovmorgon men vaknar klockan 8? Finns det en ogilla knapp så trycker vi på den nu!

Men ja hinner ju få en del gjort innan ja ska sätta mig i en kall bil med is på rutorna och rulla upp på motorvägen och bege mig av mot jobbet. Men om ja känner mig själv rätt så kommer det aldrig bli något gjort. Ja kommer gå mellan storarummet och köket och inte göra någonting.

Igår var det kalas, trevligt faktiskt. God mat och go tårta.. Mumms =) Hoppas din dag var bra Amelie!

I helgen blir det nog Göteborg med mina guldklimpar, kanske att man tar en sväng förbi pappsen då med? Vem vet?

Men nu ska ja ut i köket igen, ringa min älskade sambo och sen göra frukost!

Nu blir de ingen blogg i helgen men jag LOVAR! Detta var inte mitt sista

2 år gammal bild på mig å syster haha ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh jag är glaaaad att du skriver blogg igen :) Puss på min love <3

2010-03-06 @ 22:11:45
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0