9 MARS 2010

Duktiga Kicki är i farten och ska slänga iväg ett nytt inlägg ;)

Dagen igår var mer än underbar. Jossan & lilltjejen kom hit på fika innan vi begav oss av mot staden och uträttade massa ärenden och drack ännu mer kaffe. Hade de riktigt super kul Jossan fick en ny bling bling och lilltjejen fick ett par så super duper mega fina skor ;)

Idag hoppas vi på en lika bra dag. Ska fixa här hemma så blir baby glad när han kommer hem så han slipper ;) Lite senare ska ja bege mig av mot Trandared och träffa min snygging Jenny =) Får se vad vi ska hitta på för roligt bara hon bjuder på kaffe så är jag lyckligast i världen. ;)

Imorgon får vi se om det blir som jag planerat.. Vi får se, vi får se..

Nu ska ja ut i köket ta ett bloss eller två ringa min älskling och tycka synd om mig själv lite som har en ful visdomstand som växer ut som gör förbannat ont!!!

Over and out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0