DEPP DAG!

Sitter hemma hos mamma, tycker det är så fruktansvärt tråkigt att sitta hemma själv i en tom lägenhet utan en underbar pojkvän. Då känns de bättre här och att veta att snart är de liv i luckan. =P Då blir man lite piggare.

Tänkte för en gång skull köra min egna bil hit idag men INTE DÅ! Stannade och tanka sedan var den bilturen över. Min audi bara jävlas med mig. Skönt att den snart ska besigtigas och sedan ut på blocket. För jag vill då INTE ha kvar den. Då är ja hellre billös.. Får snart åka in till staden igen och lämna nycklarna hemma och hoppas min sambo hinner fixa bilen innan han beger sig av mot Göteborg igen. Hoppas hoppas, för där den står nu är ingen bra parkering.

Annars är dagen bara skit, är en riktig lipsillsdag allt går emot mig och inget känns bra. Ingen ork att göra något. Vill bara lägga mig ner i soffan och dra en filt över huvudet och vakna upp av en puss eller två. Men de är ju bara drömmar.. =(

Vad livet kan vara tråkigt ibalnd va.. ;) Tror de mesta beror på en krånglande bil..

Kommentarer
Postat av: izabellah-

Oh jag vet exakt vad du menar - man vill bara lägga sig under täcket och hoppas på att bilen sak fixa sig av sig själv! hahah.. min bil krååånglar hela TIDEN ! ska vi skapa klubb kickiluttantuttan ? Vi-med-knasiga-bilar-som-bara-förstör-våran-dag!

2010-03-18 @ 18:38:17
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0