NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER!

Haft världens bästa helg rent ut sagt! Den kunde verkligen inte bli bättre.

Efter att ha jobbat torsdag + fredag på respons så var det äntligen helg =)

I fredags var de lugnt trötta som as både han och jag, men lördagen var vi iaf ute hos hans bror och drack kaffe och jag spela wii med lill Eddie & Amanda medans nästan alla andra var i garaget!
Sedan hem och gjorde egen pizza och hade mys framför melodifestivalen.

SJälvklart så vann rätt låt. Jag älskar den, mm hoppas de går bra sedan med ;)

Efter att sovit länge igår satte vi oss i bilen och begav oss mot Ullared och gekås =)
Hitta hur mycket fint som helst tavlor, kläder osv ;) Mina bästa köp är helt klart min nya jacka + väska ;) Grr på de.

Idag blir det lugnt iaf, ska röja iordning lite medans jag håller på att tvätta. Sedan ska hyllor och tavlor upp på väggarna ikväll.

Vill att min loverboy ska komma hem nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0