REGN REGN REGN!

Har helt räligt inte haft tid att skriva nu på några dagar. Ibland är det fullt upp.
I helgen har sötan varit hos oss, då är alltid lägenheten upp och ner och spel + leksaker överallt. Men denna helgen har de inte synts pappan  å sötan har legat i soffan och kollat massa film pga vissa saker.

I söndags var vi iaf ute hos min mamma, hon bjöd på god mat =) var där nästan hela dagen och kvällen spenderades hos Morgan + familj.

Igår var de Kicki & Jenny dag. Dom dagarna älskar jag lite extra mycket! Vi fixa om lite i storarummet och i köket. Så nu är köket så super fint nu saknar jag bara mina två limetavlor jag hittade på gekås. Det är nästan så att ja vill åka dit och köpa dom. Så fina är dom! Mycket kaffe och prat också självklart!

Idag ska ja slöa iaf, bara ligga i soffan å götta mig och vänta på att det ska sluta regna. Inte för att jag vet vad ja ska göra om de skulle vara sol men mer energi hade man ju haft då iaf.

Ne tjötigt detta blev. Nu ska ja kolla om de finns ngt bra på tvn och imorgon blir det Halmstad =)

Kommentarer
Postat av: izabellah

kom vi åker i morron ring mig så åker vi !!! jag vill oxå diiiiiiit

2010-03-23 @ 23:47:45
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0