INGEN BLOGG!

Det blir inte mycket skrivande i denna bloggen längre sorgligt nog. Ibland får man sina ryck och vill skriva massa hela tiden. Men sen stannar det av och man orkar inte ta tag i det hela.

Satt precis och läste igenom min systers blogg. http://hannalundqvistnittiotre.blogg.se/ Där kan ni kika in. Ganska så roligt att läsa den då vi inte ses allt för ofta. Om hennes liv som tävlingsdansare, snart är det sm för hennes del och jag håller tummarna för att det ska gå bra! Men kan de gå annat än bra när dom har Charlotte Sinclair som coach ;)

Har hänt mycket i mitt liv som vanligt medans jag inte skrivit.. Ett halvår med hjärtat och massa kalas och bus med alla möjliga vänner. Och massa jobb =) Me like. Mitt liv leker! Gör ditt? ;)

Idag blir det kalas igen och sedan får vi se om vi hinner åka motorcykel! Första gången för min del så är rätt nervig men kul ska det bli =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för PR ;) och du, jag vill med åka motorcykel!

2010-05-15 @ 17:46:35
URL: http://hannalundqvistnittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0