EN UNDERBAR HELG!

Har haft det super bra hela helgen måste jag säga. Jobba igår på dagen och när ja kom hem var huset fullt av folk.
Ann, Micke, Amanda Felicia, Jesper, Jimmy, Jenny Jim och självklart Freddy å Ella. Gosa med kissekatterna lite sen gjorde jag och Jenny god mat som vi åt.

När alla åkt hem sedan gick ja å lilltjejen en promenad på 1 timma och köpte godis. Hon var så redig så. När hon precis dykt ner i sängen sedan plinga de på dörren och de va bus eller godis. Vem ville inte ut på sånt sedan då? Jo tösen såklart. Fick leta upp något gammalt vitt och gjorde henne till spöke. Sen åkte vi till dom vi kände så hon med fick göra. Hon somna med ett leende på läpparna igår. (kommer spökkort inom snarframtid på bloggen)

Idag har Freddans jobbar kompis och lilla dotter varit här och druckit lite kaffe och kikat runt. Go tös måste jag säga.
"hålla katten knääät" var nog orden som kom mest ur munnen hon fick självklart hjälpa till och mata å hon va så nöjd.

Sen har Lillebror vart med och kört undan massa skräp så  nu är det inte så mycket kvar duktiga grabbar ;)

Sen har pappa å familjen varit här farmor och farfar var även med. Jätte roligt =) Fick en jätte fin blomma <3 Mera kaffe och fika å farfars lussekatter I LOOOOOVE <3

Nu är iaf Freddy och lämnar Ella och hämtar någon skrot och jag passar på att blogga ;) Ska bort till mamma och hämta lite torrfoder och kolla om katterna vill ha de istället dom växer ju så de knakar! Sen blir det en lugn hemmakväll med mitt hjärta.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0