MYSPYS!

Dagen och kvällen igår var helt underbar! Mormor kom hit och satt och hjälpte mig med mina små bebisar! Drack lite kaffe och kolla på tv. Efter en stunds bus tog jag mig en cigg och när jag kommer in igen ligger båda två bredvid varandra i filten och sover. Dom är så söta så!

Sen kom Amelie och Jörgen hit blev mer kaffe och mina bröder och mormor kom igen med glass. Så det var allt fullrulle igår. Alla vill ju se mina småttingar :D

När Freddy kom hem blev han iaf helt frälst så den svarta katten blev hans och jag tog den grå!

Min lille snutt var väldigt illa däran igår men imorse när jag väckte dom och gav dom mat så var det inget fel alls. Nu är båda lika pigga och glada och springer runt här. Så nu gäller det att ha ögon i nacken för att hålla koll på dom!
Dom är så söööta <3

Vi får väl se vad dagen har att erbjuda idag.. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0