14 SEPTEMBER 2010

Hej min små söta vänner =)

Idag är jag äntligen ledig lite, var verkligen underbart skönt att få sovmorgon vill ja lova! Det blir det i två dagar till framöver då jag har turen att få jobba lite kväll!

Har kollat lite med chefen om mina lasdagar osv och måste säga att det känns som turen bara blir mer och mer på min sida. 16 är en siffra som förföljer mig året ut nu och det känns som det är en siffra jag skall kunna handskas med ganska så bra iaf!

Annars är det ganska lugnt just nu, jobbar och sliter och planerar för framtiden! Man har ju så mycket funderingar och det är skönt att veta att allt kommer bli så jäkla perfekt! Jag längtar som en tok.

Idag ska jag nog iaf fortsätta ta det lugnt kolla lite tv och ikväll blir det idol! Mitt hjärta ska antagligen jobba ikväll så det blir en ensam kväll =(

Men det får gå ändå! <3

Jag och min älskade i Alanya <3


Kommentarer
Postat av: izabellah

Saknar dej babe<3

2010-09-15 @ 10:49:06
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0