2 SEPTEMBER 2010

Kan ni tänka er! Inte skrivit på ett väldigt bra tag.. Men som sagt har ju fullt upp i mitt liv. Den senaste månaden nu har det varit fullt upp. Lite av vad som händer i mitt liv är fortfarande hemlighetsstämplat så det får ni reda på längre fram. Men kan iaf lova er att mycket händer nu och inom en snar framtid. Fullspäckat schema!

Kom iaf hem från Alanya i onsdags. Har haft den bästa veckan i mitt liv, sol bad och drinkar dagarna i ända.
42 grader i skuggan så värmen ska man ju iaf inte klaga på! Utan Freddy hade inte resan varit något. Lite spännande saker hände allt där nere också! Kan ni gissa vad ;) ?

Flyget hem gjorde så mitt öra valde att lägga lock på sig, det har ännu inte släppt och det gör fruktansvärt ont, hade panik dom sista timmarna på jobbet igår kväll men ja fixa de. Sedan in till akuten.. Där det var oändlig väntetid så dom skicka hem mig men fick en tid idag halv 2. Mamma kommer och hämtar mig efter jobbet så får vi hoppas dom kan lösa så mitt öra mår bra. Ett jävla tryck är det!

Nu ska ja slänga på mig lite kläder och göra mig redo!

Puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0