FULL RULLE!

Håller på att få iordning på vårat lilla hem. Tvätten är strax helt klar förutom att den ska vikas då ;) Maten är snart klar den också efter det är det väl bara disken som ska fixas. Den finns inte högt upp på min lista iofs men det måste göras det med innan jag känner att jag verkligen kan koppla av och njuta av min lediga dag.

Men om ja lägger in en högre växel nu så är jag strax klar. Då är det lite ärenden i stan som ska fixas sen ska ja nog våldgästa någon och kräva lite kaffe tror jag :P Låter great tycker jag! =)

Imorgon och på fredag är det jobb som väntar mig sen är denna månaden fulländad med nummret 16!

Men mest av allt vill jag nog bara ha måndag ;) De ska bli så kul att få veta lite mer om hur livet snart kommer se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0