21 i en vecka!

Idag har jag varit 21 i en hel vecka.. Måste erkänna att det känns för jävla bra =) Allt flyter på i min vardag och i min omgivning och äntligen har det kommit lite mer energi och hälsat på mig =) Den är så välkommen så!

Hade som sagt kalas förra veckan var inte många som kunde komma tyvärr eftersom magsjukan spökade som värst då. Men det var nästan tur i oturen att det blev som det blev för mina smörgåstårtor gick åt som smör.. Måste ju betyda att jag lyckades grymt bra med dom ;)

I helgen som kommer skall vi åka ner till Göteborg för att ha lite kalas med pappa och släktingarna därifrån skall bli så mysigt så kommer självklart bli melodifestival på kvällen också me like ;) Måste dock bestämma vad jag vill ha för mat.. Men tyvärr står det stilla i mitt huvud just nu! :(

Nepp nog om detta nu tror jag allt ja ska ringa min mormor och kolla om hon bjuder på en kopp kaffe så energin speedas upp lite till för i så fall tar jag nog fram kofoten i ef och river de lilla rummet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0