Alla hjärtans dag!

Sitter hemma med två små sötnosar till katter. Sitter och väntar in våran snygga karl i huset. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan han kommer för han är så saknad!

Dagen har varit slö och helgen har varit fartfylld.. Just därför är jag som jag är idag! ;)

Denna veckan är nästintill fullbokad. Och det är rätt så skönt men längtar lite till torsdag då jag blir ett helt år äldre ;) Moaha!!

Ikväll blir det väl kanske inte så mycket mer speciell än alla andra dagar men lite gott skall vi allt äta =) Sen blir det en sväng till min kära mormor och sen får vi se vad det erbjuds mera..

Känns som att jag längtar efter något.. Eller snarare ser fram emot nått men jag vet inte vad det är :/ Skum känsla.

Och jag suger ju på att skriva haha ops va allt blev rörigt men wtf ;)

Tror jag lägger ner för idag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

JOHHOO jag tror nog allt visst att du vet vad det är! LJUGFIIIIA :D

2011-02-15 @ 13:29:24
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0